Technik Utrzymania Budynku | Rekrutacja OTWARTA
Stanowisko: Technik Utrzymania Budynku
Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie utrzymania właściwych parametrów infrastruktury technicznej budynku. W szczególności za: sprawność systemów wentylacji, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, stolarki budowlanej.
- Zapewnienie poprawności działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu.
- Monitoring ciągłości działania rozprężni tlenu, wymiana butli z tlenem.
- Obsługa bieżącej dokumentacji.
Nasze wymagania:
- Uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
- Preferowane wykształcenie techniczne
- Obsługa komputera
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja –Technik Utrzymania Budynku”
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Koordynator Opieki Szpitalnej | Rekrutacja OTWARTA
Stanowisko: Koordynator Opieki Szpitalnej
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa klientów i pacjentów szpitala (osobista, telefoniczna i mailowa)
- Zapisywanie pacjenta na zabieg
- Koordynacja zapisów na badania i konsultacje wymagane do zabiegu
- Efektywna sprzedaż usług szpitala,
- Udzielanie informacji o ofercie szpitala
- Rozliczenie pacjentów i fakturowanie usług szpitalnych, monitorowanie płatności wynikających z faktur,
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- doświadczenie w pracy w placówce medycznej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- otwartość i umiejętność budowania relacji;
- dobra organizacja czasu pracy.
Mile widziane:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- praca zmianowa, etat lub ¾ etatu
- wynagrodzenie w wysokości 6500-7500 brutto, w zależności od kompetencji;
- szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi pacjenta w dynamicznie zmieniającym się środowisku otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Młodszy specjalista ds. obsługi pacjenta | Rekrutacja OTWARTA
Twój zakres obowiązków:
- realizacja zadań wynikających z bezpośredniej obsługi Pacjenta
- przyjmowanie opłat za usługi medyczne
- wsparcie Pacjenta poprzez koordynowanie planu jego wizyt przy wykorzystaniu wszystkich rozwiązań obsługowych
- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych
- dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji oraz ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów
- aktywna promocja i sprzedaż produktów i usług Szpitala
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- otwartość i umiejętność budowania relacji;
- gotowość do pracy zmianowej między 7 a 20
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w sprzedaży, recepcji lub rejestracji medycznej;
- doświadczenie w pracy w placówce medycznej;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- wynagrodzenie w wysokości 5-6 000 brutto, w zależności od kompetencji i doświadczenia;
- szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi pacjenta w dynamicznie zmieniającym się środowisku otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Młodszy specjalista ds. obsługi pacjenta”
Specjalista Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu | Rekrutacja OTWARTA
Do zespołu Oddziału Pomocy Doraźnej LUX MED Szpital Gdańsk, poszukujemy do współpracy lekarzy:
– specjalistów Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu oraz
– lekarzy na IV i V roku szkolenia specjalizacyjnego z w/w zakresie (wymagana zgoda kierownika specjalizacji i kierownika macierzystego oddziału)
Praca w formie popołudniowych dyżurów na oddziale (14.00-20.00 i/lub 16.00-22.00).
Stawka godzinowa ustalana indywidualnie.
Wymagania:
- Prawo wykonywania zawodu
- Orientacja na pacjenta, empatia
- Dobra organizacja pracy własnej
Benefity:
- Karta MultiSport
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Ubezpieczenie szpitalne
- Dostępne miejsce parkingowe na terenie szpitala
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Ortopeda OPD”
Lekarz Internista | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy lekarza internistę do naszego zespołu w naszym szpitalu (Oddział Pomocy Doraźnej)
Zakres wykonywanych usług:
- kompleksowa opieka nad pacjentem
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej
- dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – INTERNISTA”
Zastępca Dyrektora Medycznego Szpitala LUX MED Gdańsk | Rekrutacja OTWARTA
Zadania:
- nadzór nad jakością i bezpieczeństwem świadczonych usług medycznych w Szpitalu
- wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych i procedur medycznych
- ustalanie koncepcji organizacyjnych i przestrzegania postępowania zgodnego z obowiązującą wiedzą medyczną
- pełnienie nadzoru nad jakością udzielanych świadczeń zdrowotnych, przestrzeganiem obowiązujących procedur medycznych, dokumentacją lekarską oraz medyczną, właściwą gospodarką lekami i wyrobami medycznymi oraz przestrzeganiem praw Pacjenta
- zapewnienie bieżącego nadzoru nad stanem sanitarno-epidemiologicznym Szpitala, w tym nadzoru nad pracami Zespołu ds. Zakażeń Szpitalnych
- udział w rozpatrywaniu reklamacji medycznych i wniosków dotyczących udzielanych świadczeń medycznych
- udział w audytach medycznych i operacyjnych oraz wdrażanie działań naprawczych poaudytowych
- aktywne pozyskanie i rekrutacja lekarzy/podległego personelu
- stała współpraca z Zarządem, Dyrektorem Medycznym, Dyrektorem ds. Pielęgniarstwa, Koordynatorami Oddziałów i Kierownikiem Działu Farmacji
- wprowadzanie nowego lekarza do pracy i nadzorowanie adaptacji nowozatrudnionego lekarza
- dbałość o kwalifikacje i rozwój podległego personelu medycznego w tym wspieranie i nadzorowanie procesu kształcenia podyplomowego lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów
- dbanie o rozwój działalności naukowej szpitala, publikacje udział w konferencjach, zjazdach
- zarządzanie grafikiem lekarskim
- współudział w zapewnieniu obowiązujących standardów dostępności
- nadzór nad pracą zespołów, gremiów, struktur powoływanych do wsparcia realizacji celów w obszarze medycznym
- wskazywanie nowych technologii i kierunków rozwoju w celu zwiększenia i utrzymania przewagi konkurencyjnej Szpitala
- rozwój bazy usług medycznych FFS oraz pakietowych zawierających usługi wykonywane w Szpitalu
- udział w przygotowywaniu biznesplanów Szpitala
- współudział przy tworzeniu strategii Szpitala
- współpraca z jednostkami Grupy LUX MED
Wymagania:
- wyższe medyczne
- prawo wykonywania zawodu
- doświadczenie na stanowisku managerskim w ochronie zdrowia (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu szpitalem, przychodnią lub jednostką organizacyjną w szpitalu)
- umiejętność zarządzania zespołem oraz planowania oraz organizacji pracy własnej i podległego personelu
- umiejętności interpersonalne
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Zastępca Dyrektora Medycznego”
Lekarz Anestezjolog | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy lekarza anestezjologa do naszego zespołu w naszym szpitalu.
Zakres wykonywanych usług:
- kompleksowa opieka nad pacjentem
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej
- dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – ANESTEZJOLOG”
Lekarz Okulista | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy lekarza okulistę do naszego zespołu w naszym szpitalu.
Zakres wykonywanych usług:
- kompleksowa opieka nad pacjentem
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej
- dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – OKULISTA ”
Radiolog USG | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy radiologa USG do naszego zespołu w naszym szpitalu.
Zakres wykonywanych usług:
- wykonywanie badań USG i USG-Doppler.
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej
Wymogi: lekarz specjalista radiologii i/lub z certyfikatem Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Radiolog USG ”
Lekarz Kardiolog | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy lekarza ze specjalnością kardiologa do naszego zespołu w naszym szpitalu.
Zakres wykonywanych usług:
- konsultacje, kompleksowa opieka nad pacjentem
- opisy badań EKG
- prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej
- dbałość o zachowanie wysokich standardów medycznych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Lekarz KARDIOLOG”
Lekarz - gastroenterolog / gastroenterolog dziecięcy | Rekrutacja OTWARTA
Poszukujemy lekarza ze specjalnością gastroenterologia lub gastroenterologia dziecięca do zespołu pracującego w Centrum Gastroenterologii i Proktologii w naszym szpitalu.
Zakres wykonywanych usług:
- konsultacje
- badania endoskopowe bez znieczulenia oraz w znieczuleniu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Lekarz GASTRO”
Lekarz - Oddział Pomocy Doraźnej | Rekrutacja: OTWARTA
Poszukujemy lekarza do zespołu pracującego na Oddziale Pomocy Doraźnej w naszym szpitalu.
Preferowane specjalizacje:
- choroby wewnętrzne
- kardiologia
- medycyna ratunkowa
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Lekarz OPD”
Pielęgniarka anestezjologiczna / Pielęgniarka na oddział chirurgii | Rekrutacja ZAKOŃCZONA
Twój zakres obowiązków
- praca z pacjentem
- prowadzenie dokumentacji medycznej
- dbałość o wysokie standardy medyczne w placówce
- realizacja zaleceń lekarskich
Nasze wymagania
- wykształcenie kierunkowe oraz prawo wykonywania zawodu
- kurs lub specjalizacja z pielęgniarstwa anestezjologicznego/chirurgicznego
- ukończony kurs pierwszej pomocy
- dyspozycyjność
- umiejętności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą
- dobra organizacja pracy własnej
To oferujemy
- elastyczne formy zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- komfortowe warunki pracy
- kompleksową organizację pracy
- pracę w zgranych wyspecjalizowanych zespołach.
ZGŁOSZENIE:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Pielęgniarka anestezjologiczna lub pielęgniarka chirurgiczna”
Manager ds. marketingu | Rekrutacja ZAKOŃCZONA
Twoją rolą będzie:
- przygotowywanie założeń do planu marketingowego szpitala (m.in. kalendarz wdrożeń usług, kalendarz kampanii informacyjnych),
- udział w opracowaniu, koordynacja wdrożenia i rozwoju identyfikacji wizualnej szpitala,
- udział w przygotowaniu planów komunikacji szpitala w mediach społecznościowych oraz koordynacja przygotowania treści komunikacji,
- bieżąca współpraca z Biurem Prasowym Grupy LUX MED
- planowanie i realizacja komunikacji obsługowej do Pacjentów szpitala,
- współpraca z Departamentem Sprzedaży Grupy LUX MED – opracowywanie materiałów i form informacyjnych na potrzeby promocji i sprzedaży usług szpitala.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenia jako specjalista ds. marketingu, kierownik marki z odpowiedzialnością za przygotowanie i realizację planów marketingowych, akcji wspierających sprzedaż (mile widziana znajomość rynku opieki medycznej lub doświadczenie w branży farmaceutycznej, doświadczenie we współpracy z personelem medycznym/ przedstawicielami szpitali),
- doświadczenie w koordynacji tworzenia, wdrażania i rozwoju standardów identyfikacji wizualnej,
- doświadczenie w administrowaniu stron WWW (m.in. przygotowywanie i publikacja treści, koordynacja tworzenia i publikacji form graficznych, koordynacja implementacji rozwiązań funkcjonalnych na stronie),
- doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji „in – store” (m.in. rozplanowanie i kontrola efektywności ekspozycji materiałów informacyjnych/ reklamowych),
- znajomość zasad przygotowania elementów strategii komunikacji – m.in. kryteria definiowania grupy docelowej, umiejętność identyfikacji i charakterystyki konkurencji, umiejętność interpretacji oferty w kontekście benefitów, cech, RTB,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji,
- wykształcenie wyższe.
W zamian oferujemy:
- pracę pełną wyzwań,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju w zakresie marketingu, komunikacji
- przyjazną atmosferę w pracy opartą na szacunku i wzajemnej życzliwości.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Manager ds. marketingu”
Optometrysta | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Do zespołu Centrum Okulistycznego LUXMED Szpital Gdańsk, poszukujemy do współpracy optometrystów.
Stawka godzinowa ustalana indywidualnie.
• Wykonywanie badań optometrycznych przed kwalifikacją do zabiegu zaćmy i LKW
• Wykonywanie przesiewowej oceny ryzyka wybranych chorób oczu za pomocą analizy telemetrycznej (biometria, topografia rogówki)
• wykonywanie pomiarów refrakcji
• prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej,
• Prywatna opieka medyczna
• Dofinansowanie nauki języków
• Dofinansowanie szkoleń i kursów
• Ubezpieczenie szpitalne
• Dostępne miejsce parkingowe na terenie szpitala
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Optometrysta”
Analityk / Kontroler Finansowy | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Poszukujemy analityka / kontrolera finansowego do naszego zespołu.
Twój zakres obowiązków:
- Analityczne wsparcie partnerów biznesowych przy podejmowaniu kluczowych decyzji
- Sporządzanie raportów i analiz operacyjno-finansowych, w tym analizy rentowności usług lub projektów
- Udział w procesie prognozowania oraz budżetowania wyników Szpitala
- Analizowanie oraz monitoring bieżących i okresowych wyników szpitala
- Udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych)
- Rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych
Nasze wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w Dziale Kontrolingu lub pokrewnych (np. działy finansowe, analiz)
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym biegła MS Excel.
- Doświadczenie w opracowywaniu raportów i analiz finansowych.
- Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętności skutecznej pracy pod presją czasu.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań.
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Ubezpieczenie szpitalne
- Dostępne miejsce parkingowe na terenie szpitala
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Analityk / Kontroler finansowy”
Manager Koordynacji Opieki Szpitalnej | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Jeśli szukasz pracy, a potrafisz zarządzać zespołem, coś wiesz o obsłudze Pacjentów, dobrze odnajdujesz się w środowisku medycznym, nieobca jest Ci nazwa cholecystektomia – zapraszamy do kontaktu.
Cel:
- Koordynowanie działaniami związanymi z obsługą Pacjentów skierowanych na zabieg operacyjny
- Zapewnienie ciągłości obsługi Pacjentów przez Koordynatorów Opieki Szpitalnej
- Sprzedaż usług szpitalnych
Zakres głównych zadań:
- Zarządzanie pracą zespołu Koordynatorów Opieki Szpitalnej
- Nadzór nad jakością obsługi Pacjentów, dokumentacji zabiegowej oraz poprawnością rozliczeń
- Monitoring wyników zespołu
- Współpraca z zespołem bloku operacyjnego w zakresie planowania zabiegów – nadzór nad zapisami na operacje
- Udział w tworzeniu systemów wspierających sprzedaż i obsługę Pacjenta
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia
- Język angielski komunikatywny
- Obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w obsłudze Pacjentów
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce
- wynagrodzenie w wysokości 7-9 000 brutto, w zależności od kompetencji
- szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi pacjenta w dynamicznie zmieniającym się środowisku otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Manager KOS”
Młodszy specjalista ds. obsługi pacjenta | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Do zadań należy:
- Obsługa pacjentów Szpitala poprzez sprzedaż usług szpitalnych i ich koordynację
- Przyjmowanie opłaty za usługi
- Poprawne wprowadzanie i uaktualnianie danych personalnych pacjenta
- Weryfikowanie tożsamości oraz uprawnień oraz statusów ubezpieczeń pacjenta
- Aktywne pozyskiwanie zgód lub oświadczeń w celu nadawania dodatkowych uprawnień Pacjentom do otrzymywania dedykowanej komunikacji
- Kierowanie pacjentów do odpowiednich poradni/oddziałów
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Obsługa komputera i kasy fiskalnej na poziomie podstawowym
- Język angielski komunikatywny – mile widziany
Co oferujemy:
- Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
- Dyspozycyjność: noce (20-7) i weekendy
- Wynagrodzenie: 30 zł/h brutto
Specjalista ds. telefonicznej obsługi pacjenta | Rekrutacja: ZAMKNIĘTA
Twój zakres obowiązków:
- bieżące przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych bezpośrednio, mailowo oraz telefonicznie
- dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów
- aktywna promocja i sprzedaż produktów i usług Swissmed oraz realizacja kampanii marketingowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- otwartość i umiejętność budowania relacji;
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w Contact Center;
- doświadczenie w pracy w placówce medycznej;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- wynagrodzenie w wysokości 5-6 000 brutto, w zależności od kompetencji;
- szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi pacjenta w dynamicznie zmieniającym się środowisku otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl a w tytule wiadomości napisać „Specjalista ds. telefonicznej obsługi pacjenta”
Opiekun Budynku | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Wymagania formalne:
- Uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
- Preferowane wykształcenie techniczne
- Obsługa komputera
Zakres obowiązków
- Zapewnienie utrzymania właściwych parametrów infrastruktury technicznej budynku. W szczególności za: sprawność systemów wentylacji, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych, stolarki budowlanej
- Poprawności działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu
- Monitoring ciągłości działania rozprężni tlenu, wymiana butli z tlenem
- Obsługa bieżacej dokumentacji
ZGŁOSZENIE:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca.szpital.gdansk@luxmed.pl.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Opiekun Budynku”
Położna | Rekrutacja ZAMKNIĘTA
Serdecznie zapraszamy do współpracy w zgranym zespole, dobrej atmosferze położne z minimum 5 letnim doświadczeniem pracy:
- na sali porodowej
- w oddziale neonatologicznym
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@swissmed.com.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Specjalista ds. sprzedaży zewnętrznej i obsługi pacjenta | Rekrutacja: ZAKOŃCZONA
Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie:
Sprzedaż usług szpitala, rozliczanie świadczeń realizowanych w oparciu o umowy zawarte z ubezpieczycielami, obsługa i koordynacja pacjentów zagranicznych zgłaszających się do Szpitala Swissmed
- Sprzedaż usług szpitala za pośrednictwem następujących kanałów:
- Pośrednicy- turystka medyczna
- Towarzystwa Ubezpieczeniowe
- Inne placówki medyczne
- Inne alternatywne kanały sprzedaży
- Sprzedaż przez firmy pośredniczące:
- Wyszukiwanie podmiotów zajmujących się pośredniczeniem w leczeniu pacjentów
- Negocjowanie warunków współpracy
- Sporządzanie ofert leczenia w oparciu o wskazówki personelu medycznego
- Prowadzenie rozliczeń z firmami pośredniczącymi
- Administrowanie portalami udostępnionymi przez firmy pośredniczące i informacjami o Swissmed przekazywanymi przez te firmy
- Rozliczenie świadczeń realizowanych w oparciu o umowy zawarte z ubezpieczycielami:
- Obieg i nadzór nad dokumentami z ubezpieczycielami pokrywającymi koszty leczenia pacjentów Swissmed
- Wspieranie Działu Księgowości i Działu Windykacji
- Obsługa pacjentów zagranicznych w zakresie sprzedaży usług medycznych:
- Sporządzanie ofert leczenia dla pacjentów zgłoszonych w ramach turystyki medycznej według zaleceń lekarskich
- Umawianie wizyt dla pacjentów zgłoszonych w ramach turystyki medycznej i kompleksowa ich obsługa
- Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych w ramach zajmowanego stanowiska.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń przełożonych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunkowe w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia marketingu, sprzedaży
- Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie
- Obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- Doświadczenie w pracy w obsłudze Pacjentów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce
- wynagrodzenie w wysokości 7 000 – 9 000 zł brutto, w zależności od kompetencji
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Specjalista ds. sprzedaży”
Asystentka Medyczna / Asystent Medyczny | Rekrutacja: ZAMKNIĘTA wrzesień 2024
Twoją rolą będzie:
- Wsparcie Lekarza w czynnościach niemedycznych związanych z profesjonalną i terminową obsługą Pacjentów
- Koordynowanie pracy lekarza
- Nadzór nad wytworzoną dokumentacją medyczną
- Odpowiedzialność za przechowywanie, udostępnianie i archiwizację dokumentacji medycznej Pacjentów
- Współpraca z zespołem medycznym (lekarze, pielęgniarki) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- mile widziane doświadczenie na stanowisku asystentki/sekretarki
- gotowość do pracy zmianowej (7:00-15:00, 12:00-20:00)
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Lekarzem, Zespołem
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- profesjonalizm, dokładność, dobra organizacja pracy
ZGŁOSZENIE:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja — Asystentka Medyczna / Asystent Medyczny”
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Specjalista ds. telefonicznej obsługi pacjenta | Rekrutacja ZAMKNIĘTA wrzesień 2024
Twój zakres obowiązków:
- bieżące przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych bezpośrednio, mailowo oraz telefonicznie
- dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochroną danych osobowych i medycznych pacjentów
- aktywna promocja i sprzedaż produktów i usług Swissmed oraz realizacja kampanii marketingowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie;
- otwartość i umiejętność budowania relacji;
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w placówce medycznej;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Oferujemy:
- praca w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce;
- praca na umowę zlecenie z elastycznym grafikiem godzinowym
- możliwość rozwoju osobistego i zatrudnienia na umowę o pracę w przyszłości
- wynagrodzenie w wysokości 35 zł brutto/h
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@swissmed.com.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Kierownik Działu Farmacji Szpitalnej | Rekrutacja ZAKOŃCZONA 21 sierpnia 2024
Twoją rolą będzie:
Od kandydata oczekujemy organizowania i kierowania pracą Działu Farmacji Szpitalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegające w szczególności na:
- racjonalnym, oszczędnym i efektywnym kierowaniu pracą podległej komórki;
- organizowaniu zaopatrzenia szpitala w produkty lecznicze i wyroby medyczne;
- prowadzeniu ewidencji przychodu i rozchodu środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów oraz sprawowaniu nadzoru nad ich prawidłowym przechowywaniem i wydawaniem;
- przekazywaniu informacji właściwym organom o niepożądanym działaniu produktu leczniczego lub wyrobu medycznego;
- udzielaniu informacji o produktach leczniczych i wyrobach medycznych.
My zadbamy o:
- stabilną pracę w sieci będącej liderem branży;
- wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę;
- prywatna opieka lekarska LUX MED;
- karta Multisport Plus;
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego, szkolenia zawodowe i personalne.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu zawodu w aptece lub dziale farmacji szpitalnej w pełnym wymiarze czasu pracy lub równoważniku czasu pracy oraz spełnienia warunków:
– wypełnianie obowiązków ustawicznego rozwoju zawodowego;
– wypełnianie obowiązków członka samorządu zawodu farmaceuty.
Inspektor ochrony radiologicznej | Rekrutacja: ZAKOŃCZONA 4 kwietnia2024
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wewnętrzny i zewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w Szpitalu.
Wymagania:
- wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe lub wyższe
- minimalny staż pracy w warunkach narażenia:
- 3 lata w przypadku osób posiadających wykształcenie średnie
- 1 rok w przypadku osób posiadających tytuł zawodowy technika elektroradiologii
- 1 rok w przypadku osób posiadających wykształcenie wyższe
- posiadanie uprawnień inspektora ochrony radiologicznej (IOR) typu „R”, lub osoba w trakcie zdobywania uprawnień inspektora ochrony radiologicznej (IOR) typu „R”,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- posiadanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia,
- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy:
- dowolną formę zatrudnienia,
- prace w renomowanej firmie z branży usług medycznych,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pakiet pozapłacowy: opieka medyczna, karta MultiSport,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Inspektor ochrony radiologicznej”
Trener ds. jakości obsługi | Rekrutacja: ZAKOŃCZONA 21 stycznia 2024
Twój zakres obowiązków:
- analiza potrzeb szkoleniowych i wdrażanie nowych programów rozwojowych
- ocena pracy zespołów obsługowych
- projektowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu: obsługi pacjenta; technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
- współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych
- odpowiedzialność za motywację w zespołach obsługowych
- rozwijanie postaw prosprzedażowych
- szkolenia wstępne dla nowych pracowników
- wsparcie zespołów obsługowych w poprawie jakości rozmów sprzedażowych
- nadzór nad procesem badania satysfakcji pacjentów
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość zagadnień z zakresu jakości obsługi pacjenta
- bardzo dobre umiejętności przekazywania wiedzy, udzielania informacji zwrotnej oraz doboru właściwych narzędzi rozwojowych
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń min. 1 rok
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- otwartość i umiejętność budowania relacji
- dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy:
- stabilną pracę, na podstawie umowy o pracę, w grupie będącej liderem w branży prywatnych usług medycznych w Polsce
- wynagrodzenie w wysokości 6-8 000 brutto, w zależności od kompetencji
- szansę udziału w kreowaniu najwyższych standardów obsługi pacjenta w dynamicznie zmieniającym się środowisku otwartym na nowe rozwiązania i doskonalenie procesów
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość udziału w projektach prozdrowotnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl, a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Trener ds. jakości obsługi”
Rejestratorka Medyczna / Rejestrator medyczny | Rekrutacja: ZAKOŃCZONA 19 października 2023
Twój zakres obowiązków:
- Udzielanie rzetelnych informacji osobom dzwoniącym o dniach i godzinach przyjęć lekarzy, oraz o ofercie firmy.
- Udzielanie osobom zgłaszającym się wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy poradni oraz o rodzajach i warunkach udzielania świadczeń medycznych.
- Sprawdzanie uprawnień do świadczeń.
- Prowadzenie rejestru pacjentów oczekujących na wizyty lekarskie.
- Wystawianie paragonów i faktur VAT.
- Prowadzenie podręcznej kasy i bieżące rozliczanie się z wpływów w kasie głównej.
Nasze wymagania:
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej
- gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku między 7-20
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- preferencyjne warunki prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych w grupie LUX MED
- przyjazną atmosferę w pracy
- możliwość rozwoju i awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@swissmed.com.pl a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Rejestratorka Medyczna/ Rejestrator medyczny”
Manager ds. sprzedaży i turystyki medycznej | Rekrutacja: ZAKOŃCZONA 28 września 2023
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Język angielski w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie
- Język rosyjski w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży, preferowane w sektorze medycznym
- Znajomość rynku B2B oraz firm ubezpieczeniowych polskich i zagranicznych będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Cechy osobowościowe:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Dobra organizacja pracy tj. umiejętność zarządzania czasem i dotrzymywania wyznaczonych terminów
- Zaangażowanie w proces pozyskiwania nowych klientów
- Umiejętność współpracy z personelem medycznym
Zakres obowiązków:
- Rozwój sprzedaży w zakresie B2B oraz turystyki medycznej
- Sprzedaż usług szpitala za pośrednictwem następujących kanałów:
- Towarzystwa Ubezpieczeniowe
- Pośrednicy – turystyka medyczna
- Inne placówki medyczne
- Kontakty i organizowanie współpracy w zakresie turystyki medycznej
- Realizacja procesu zawierania umów z klientami / kontrahentami zgodnie z obowiązującym standardem wewnętrznym:
- Firmy ubezpieczeniowe polskie i zagraniczne
- Firmy pośredniczące
- Promocja Swissmed wśród potencjalnych klientów
- Przygotowywanie raportów sprzedaży
Oferujemy:
- prace w renomowanej firmie z branży usług medycznych,
- przyjazną atmosferę w pracy
- pakiet pozapłacowy: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: p…@swiss… wyświetl e-mail a w tytule wiadomości napisać „Rekrutacja – Manager ds. sprzedaży i turystyki medycznej”